اخبار شهر دبیران و ایران

اخبار شهر دبیران و ایران

وبلاگ برتر شهرستان زرین دشت

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

خوش آمدید

امکانات


حضور فرماندار ، بخشدار و معاون فرمانداری زرین دشت در نماز جمعه شهر دبیران

 در این سخنرانی اقتصادی گفت : انتخابات های متعددی در کشور انجام شده و هر انتخابات نسبت به گذشته مردمی تر، سالم ترو با مشارکت بیشتر مردمی انجام شده است.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان بیان داشت مشارکت حداکثری، امانت داری، قانون مداری و عدالت محوری شعارهای اصلی انتخابات پیش رو است و باید با همکاری همه مجریان در راستای تحقق و عینیت بخشی آن تلاش کنیم .

وی با تأکید بر ممنوع بودن استفاده از امکانات دولتی در انتخابات گفت حمایت و جانبداری و استفاده از امکانات دولتی توسط مدیران دستگاههای اجرایی شهرستان به نفع یا علیه نامزد خاص ممنوع است و همه باید با رعایت بی طرفی کامل زمینه برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور در شهرستان را فراهم نمائیم .

نماینده عالی دولت در شهرستان گفت دشمنان باید بدانند ما فرزندان محرم و رمضان هستیم و از تحریم و تهاجمات هیچ هراسی نداریم باید همواره هوشیار باشیم و از حوادث گذشته عبرت بگیریم.

وی افزود باید اهل تصمیم باشیم تا به کربلا بپیوندیم چرا که کربلا مظهر تصمیم و کوفه مظهر تردید است.

فرماندار زرین دشت اظهار داشت حضور حداکثری مردم در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی باعث تقویت پایه های نظام اسلامی و شکست و ناامیدی دشمنان و بدخواهان نظام خواهد شد.

وی افزود بدون شک ۱۲ اسفند ماه امسال نیز مردم ولایت مدار شهرستان زرین دشت با حضور گسترده و پرشور خود در پای صندوق های رأی و انتخاب فرد اصلح ضمن به نمایش گذاشتن شعور بالای سیاسی خود بار دیگر بر پیمان ناگسستنی خود با امام راحل، شهدا و ولی امر زمان حضرت امام خامنه ای تاکید خواهند کرد.

اقتصادی سپس به بیان سخنانی در زمینه امور عمرانی شهردبیران پرداخت و گفت حوادث ناگواری در یک ماه اخیر در مسیرهای منتهی به شهر دبیران اتفاق افتاده که طی تماس های تلفنی و نامه نگاری پیگیری های لازم جهت اصلاح و آسفالت این مسیر انجام شده است. از مهندس فدایی مدیرکل راه و ترابری نیز می خواهیم  که این خواست مردم هرچه سریعتر محقق شود.

وی در زمینه آب آشامیدنی نیز گفت موضوع آب به طور جدی در دستور کار قرار گرفته، ساخت مخزن به اتمام رسیده و نصب دستگاه های تأسیساتی نیز در حال پیگیری است و به زودی شاهد برخورداری مردم از آب آشامیدنی با کیفیت بالا خواهیم بود.

اقتصادی به دور چهارم سفر ریاست جموری به استان نیز اشاره کرد وگفت امیدواریم سفر چهارم رئیس جمهور هم مثل سفرهای گذشته خیر و برکاتی زیادی برای شهرستان زرین دشت به همراه داشته باشد.

حجت الاسلام و المسلمین مهربان امام جمعه شهر دبیران در خطبه های نماز جمعه این هفته با اشاره به نیرنگ های شیطان گفت روش فریب دادن شیطان به صورت گام به گام و تدریجی است و شیطان در ابتدا دعوت به گناهان کوچک می کند و وقتی متوجه می شویم  به همه گناهانی که فکر آن نیز ما را آزار می داد گرفتار شده ایم.

حجت الاسلام و المسلمین مهربان گفت با اسلامی شدن متون دانشگاه ها می توانیم شاهد دانشگاه اسلامی باشیم.

وی به بیان سخنانی در ارتباط با انتخابات نهمین دوره انتخابات نیز پرداخت و گفت نباید با ریختن آبروی دیگران به دنبال پیروزی در انتخابات باشیم و باید اخلاق اسلامی را رعایت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مهربان از تلاش های فرماندار در راستای حل مشکلات شهرستان و محرومیت زدایی نیز تقدیر و تشکر نمود.

شایان ذکر است پس از نماز جمعه فرماندار و بخشدار مرکزی در میان مردم حضور یافته و به بررسی مسائل و مشکلات مردم پرداختند.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: dabiran1 تاريخ: 28 / 9 / 1390برچسب:نماز جمعه دبیران , فرماندار زرین دشت , اخبار دبیران , , موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

***برای سلامتی امام زمان صلوات*** مدیر وبلاگ

نويسندگان

آخرین اخبار آی تی
لينکهاي ویژه

جستجوي مطالب

© All Rights Reserved to dabiran1.LoxBlog.Com | تمامی حقوق وبلاگ متعلق به شهر دبیران می باشد


Powered by
IP2Location.com